* Platí jen v případě připojení klienta v objektu, kde již jsou služby Prestonet poskytovány. V jiných případech se ceny a smluvní podmínky stanoví po prohlídce technikem.
Ke zprovoznění služby je potřeba instalace sítě Prestonet. Cena za instalaci bude určena po technickém průzkumu.
Agregace je sdílení internetu. Znáte to, když se připojíte k internetu a běhá to zase pomalu? To je kvůli vysoké agregaci. Hodně klientů se připojí ve stejnou chvíli a rychlost se pro všechny zpomalí. S agregací 1:1 se vám to nestane, jelikož máte připojení jen pro sebe. Jiní dodavatelé mají agregaci 1:10 i více, což znamená sdílení s 10 a více klienty a to je opravdu znát.
Garance SLASLA je dostupnost služeb. Čím vyšší SLA tím vyšší máte garanci dostupnosti služeb. Garance SLA 99.0 znamená, že máte garantovaných 361,3 dní v roce naší služby. Do výpočtu se počítá s malými i většími výpadky a doba nefunkční služby nesmí překročit 1% v roce. Tato garance je však velmi dostačující a výpadky na naší síti se prakticky nedějí.
Standardní SLA u našich tarifů:
Firmy a nemovitosti: SLA 99.0
Domácnosti: 95.0